עלי ח’ביזה 346, 13-15 ביוני 2011, י”א-י”ג סיון תשע”א

גם השבוע יהיו בארגזים (לטובת אנשי הפעם בשבועיים) הפלאיירים של דני וגלית, ואיתם מבצע משמח לכבוד חודש יוני. ניתן להזמין  דרך טופס ההזמנות שלנו, באימייל או בטלפון. __________________________________________ קלרה מירושלים שלחה לי מידע על סדנאות בישול מקרוביוטי שמתקיימות בימים אלו בירושלים ובתל-אביב על ידי שני מורים ידועים: מלני וקסמן מפילדלפיה ואנתוני בראון מלונדון. הסדנאות מתקיימות באנגלית. הנה הקישור למידע המפורט. ____________________________ את השבוע הזה אני מתחילה מעט חולה ומורידה את קצב הפעילות שלי, ובכל זאת, עקב ריבוי תמיהות וסימני שאלה לאחרונה, חשבתי לפרסם מחדש את עלון המלפפון והפקוס מהשנה שעברה. השניים האלה שופעים בעונה זו, ואתם מקבלים כמויות נאות מאחד מהם, אז הנה תעשו גם היכרות קצת יותר מעמיקה: עלון 295 – מלפפון ופקוס כולל מתכונים (בעיקר לפקוס הפחות מוכר). שבוע טוב ובריא! אלון, בת-עמי וצוות ח’ביזה ______________________ מה השבוע בסל?

יום שני: חסה ערבית, תרד או מנגולד, פטרוזיליה, מלון, תפו”א לבן, בצל ירוק, עגבניות, מלפפונים או פקוסים, שעועית ירוקה, קישואים, סלק אדום. ובסל הגדול תוספת של: חצילים, נענע, כרישה

יום רביעי: סלק אדום, קישואים, מלפפונים או פקוסים, מנגולד, עגבניות, בצל ירוק, פטרוזיליה, שעועית ירוקה, תירס, תפו”א לבן, מלון או חצילים. ובסל הגדול תוספת של: כרישה, חסה, כוסברה.

יש אפשרות להוסיף לסל מוצרים נוספים של יצרנים קטנים: גרנולה ועוגיות, קמח, לחם נבוט, נבטים, גבינות עיזים, פירות, דבש, קרקרים. תוכלו לקרוא על היצרנים השונים באתר שלנו. בטופס המצורף תוכלו למצוא רשימה מפורטת של המוצרים ומחיריהם. אפשר למלא את ההזמנה בטופס ולשלוח אלינו.
Top