תודה על היום הפתוח

מתנות קטנות מישהו אכן דואג לנו שם למעלה ומדליק ואוסף לנו כוכבים… היום הפתוח שלנו, שהתקיים ברביעי האחרון היה אכן בסימן מתנות קטנות, כוכבים נופלים והגשמת משאלות – ורצינו להודות לכל מי שנתן לנו ולכם מתנות קטנות ביום הזה – לחברי להקת הייזל היל המופלאים שהגיעו למרות הכל, וקיימה למעשה את המשפט שהניגון חייב להימשך. אלפי תודות והערכה לכם, על שאתם מגיעים מדי שנה בשנה, ועל השנה הזאת במיוחד. נגעתם לליבנו ושימחתם מאוד. מי יתן שיהיו לכם רק רגעים טובים ושמחים יחד. לטלאור היקרה, שהובילה סיור ליקוט מרתק וכייפי בשלהי היום הלוהט של רביעי – על היוזמה, המקצועיות, החן והידע. כל מי שהשתתף שב מלא חוויות ושמחה, וקציצות ירק הבר שהוכנו מהירק המלוקט נטרפו בן רגע… טלאור מובילה סיורי ליקוט גם במהלך השנה, ולטובת מי שפספס ומי שביקש פרטים נוספים – הנה כמה מילים של טלאור ודרכי התקשרות עימה בנוגע לסיורים נוספים: ליקוט בשבילי… זאת הזדמנות להכיר את האוכל שאני אוכלת מקרוב. זאת הזדמנות לוותר על הסתובבות אינסופית בין מעברים עמוסי מדפים ובמקום זאת לדעת איפה הוא גדל ומי קטף אותו. זאת הזדמנות להנות משמש אביב חמימה עם א/נשים טובים ולהנות מארוחה מקומית, טרייה ומזינה. זאת הזדמנות להכיר יותר את השפע שצומח ממש ליד הבית ולהשתמש בו בחיי היום יום. אני שמחה להזמין אותך לפתוח חלון של הזדמנויות יחד איתי במפגש חוויתי של בישול וליקוט. סיור הליקוט הקרוב יתקיים בעמק האלה ביום שבת 25.4.15 – אפשר לקרוא עוד פרטים על הסיור ולהירשם אליו בקישור הזה. כדי לקבל מידע נוסף על סיורי ליקוט ופעילויות שאני מקיימת ניתן לשלוח לי מייל אל [email protected] ואוסיף אותך לרשימת התפוצה שלי. לגבי – האחד והיחיד, שבתזמון מושלם ליום השרב הכבד שנחת עלינו, ארגן עגלה והוביל קטנים וגדולים לסיורים בשדה בטלטולים המרעידים ממרום הטרקטור – תודה על הכל – ההתגייסות, החברות, העצה והתמיכה מתחילת הדרך ועד עכשיו. לתדהר ומיה, שמלווים אותנו בהתנדבות בימי אריזה והגיעו כדי לתת כתף בליווי היום הפתוח בנחת ובזרימה טובה. ולכל צוות העובדים המסור והמקצועי שלנו – שגם ביום הפתוח סייעו בכל מה שצריך, תמיד מתוך  חשבה כיצד לעשות את הדברים בצורה הטובה ביותר, בשמחה ומתוך רצון טוב ואיכפתיות. תודה על היומיום השוחק והתמידי לאורך כל השנה, ועל השותפות בחגיגות. תודה חשובה, שאנחנו שמחים לומר מדי חצי שנה – למשפחות שלנו – לאבאמא דוד וזהבה אפרתי ודבורה ועזריאל שורק, שמגיעים כל חצי שנה ומלווים ותומכים, ולחצי השני של שנינו – למיה של אלון ולישראל שלי (בת-עמי), ולחבורת הילדים המקסימה (בלי עין הרע, חמסה חמסה חמסה) – נטע, שחר, גפן, עמנואל, טליה, שרה, וגם נגה ונגה (דאבל) שהצטרפו זה עתה – שמאפשרים לנו לצמוח עם ח’ביזה ולח’ביזה להיות מה שהיא. ואחרונים וחביבים – תודה לכם, אלו המתמידים איתנו כבר שנים, ואלו שהגיעו בפעם הראשונה – לקוחות ואורחים וכל מי שבא – תודה על האומץ להגיע ביום הלוהט ככבשן שנפל בחלקנו, על הגבורה לסייר איתנו בשדה, על הטוב שזורם מכם אלינו. תודה! אלון ובת-עמי בשם כולנו פה בח’ביזה ______________________________ פינת האבידות והמציאות: בסוף היום הפתוח נותרו עזובים: שני כובעים וכדור…. המאבדים מוזמנים להודיע לנו ונשמח לשלוח לכם אותם בארגז הקרוב… _________________________ מה השבוע בסל?

יום שני: קישואים, פול, קייל/מנגולד, עגבנייה, גזר, סלרי שורש/סלרי עלים, מלפפון, פטרוזיליה/כוסברה /שמיר, חסה, סלק אדום, כרוב/כרובית, ארגזים קטנים בלבד: שומר/לפת/דייקון

ובסל הגדול תוספת של: קלרבי, ארטישוק, שום/בצל יבש/כרישה, נענע /טימין

יום רביעי: סלק, כרישה/בצל יבש, קייל/מנגולד, עגבנייה, קלרבי/שומר, מלפפון, גזר, סלרי שורש/סלרי עלים, שמיר/כוסברה/פטרוזיליה, קישואים, חסה, בארגזים קטנים בלבד: פול.

ובסל הגדול תוספת של: שום טרי, כרוב, דייקון/לפת, נענע/טימין

יש אפשרות להוסיף לסל מוצרים נוספים של יצרנים קטנים: קמח, פירות, דבש, קרקרים, תמרים, שקדים, חומוס, מזון פרוביוטי, פירות מיובשים ולדר, שמן זית, לחם שאור ומוצרי חלב עיזים. תוכלו לקרוא על היצרנים השונים באתר שלנו. ולמלא את ההזמנה במערכת ההזמנות שלנו (בתנאי שאתם לקוחות שלנו כמובן)

Top