עלי ח’ביזה #526, 25-27 במאי 2015, ז’-ט’ סיון תשע”ה

השבוע מסתיים חודש מאי, בסוף השבוע נחייב את כרטיסי האשראי שלכם על קניות החודש, ונשתדל לעדכן את התשלום עד תחילת השבוע הבא. חיוב החודש הזה כולל גם קניות שערכתם אצלנו ביום הפתוח. אתם יכולים לראות את הפירוט אם תיכנסו לחשבון שלכם באתר ההזמנות. בדקו בלשונית: “דו”ח הזמנות ותשלומים”, שם מוצגת הסטוריית החשבון שלכם. נודה לכם מאוד אם תוודאו בתחילת השבוע הבא שבתחתית החשבון מופיע סה”כ לתשלום: 0. אם הוא לא מאופס,  כנראה שלא הצלחנו לחייב את כרטיסכם ונשמח מאוד שתיצרו קשר בכדי להסדיר זאת. אנחנו תמיד בעומס עבודה וסומכים עליכם. תודה מראש. אנחנו מזכירים לכם שהחיוב הוא בשני חלקים: אחד על ירקות, פירות ותמרים שקניתם במהלך החודש (התוצרת הפטורה ממע”מ: “תוצרת אורגנית”), השני על דמי המשלוח וכן על מוצרים נוספים (הכוללים מע”מ: “דמי משלוח ומוצרים נוספים”). __________________________ חג שמח! השבוע לכבוד חג הביכורים, הקציר ושמחת היבולים, שוטפים את העיניים בצבעוניות מרשימה ומלבבת מקישורים ששלחו לי כמה מכם, ממש בתזמון מדויק לומר “חג שמח”! שני אמנים הולנדים החליטו לחתוך מיני מזון חי – ירקות, פירות ואפילו דגים ובשר – לקוביות מדוייקות של 2.5 ס”מ – הם סידרו אותם לתצוגה מלאת צבע ודיוק: תמונות נוספות של המיצג המעניין והטעים הזה בתקריבים שונים יש כאן וגם האמנית בריטני רייט מזמינה אתכם למטבח שלה, בו במקום לבשל היא משחקת באוכל ומסדרת אותו לתמונות מחזור מקסימות: והנה הקישור לעוד תמונות ב”מטבח שלה” ואחרונה חביבה, תמונת הגזרים האהובה עלי, שמוכיחה כי האדם גזר השדה, וגם גזרים, כמו בני אדם, באים במגוון צבעים. איזה יופי! חג יבולים שמח מכולנו, שבוע טוב! ___________________________________ מה השבוע בסל?

אנחנו מזכירים לכם להוריד את העלים היפים מצרורות הגזר שאתם מקבלים ולשמור את הגזרים במקרר בלי עלים (עדיף בתוך קופסה אטומה) – כדי שהגזרים לא יתרככו

יום שני: קישואים, בצל יבש, מנגולד, עגבנייה, תפו”א, גזר עם עלים, מלפפון /פקוס, פטרוזיליה/כוסברה/נענע , חסה, כרישה, בארגזים קטנים בלבד: תרד

 ובסל הגדול תוספת של: שום/עירית שום, דלורית, פטרוזיליה שורש, סלק

יום רביעי: כרישה/עירית שום,מלון/דלורית, תרד ניוזילנדי, עגבנייה, חסה, קישואים, מלפפון/פקוס, גזר, נענע/פטרוזיליה/כוסברה, תפו”א, בארגזים קטנים בלבד: מנגולד.

ובסל הגדול תוספת של: סלק , פטרוזיליה שורש , בצל יבש/שום , כרוב.

יש אפשרות להוסיף לסל מוצרים נוספים של יצרנים קטנים: קמח, פירות, דבש, קרקרים, תמרים, שקדים, חומוס, מזון פרוביוטי, פירות מיובשים ולדר, שמן זית, לחם שאור ומוצרי חלב עיזים. תוכלו לקרוא על היצרנים השונים באתר שלנו. ולמלא את ההזמנה במערכת ההזמנות שלנו (בתנאי שאתם לקוחות שלנו כמובן)

Top