היום הפתוח מחר – Open day Tomorrow

רצינו להזכיר לכם שמחר, בין 12:00-17:00, מתקיים היום הפתוח שלנו ואתם מאוד מאוד מוזמנים!

בניגוד להודעות קודמות, גם השנה היום הפתוח יתקיים בחורשה ליד השדה בתוך המושב, אנא הציצו לפני שאתם יוצאים בהוראות ההגעה המעודכנות שיהיו באתר שלנו ב”צרו קשר“.

בחרנו לקיים את היום בחורשה כי היא המקום הנעים והנוח ביותר להתמקם בו, אבל כדי שבכל זאת יוכל, מי שחפץ, לראות את השדה החדש שלנו מחוץ למושב, אנחנו נוציא שני סיורים לשם (מרחק נסיעה של כמה דקות, אפשר בהחלט גם ללכת לשם רגלית, המרחק לא גדול).

זמני הסיורים יהיו מסודרים יותר השנה והם כדלהלן:

12:30 – סיור בשדה ליד החורשה, אין צורך בנסיעה 13:30 – סיור בשדה הגדול מחוץ למושב, הוראות הגעה ינתנו בעל פה למי שיוצא מהחורשה, ונמצאות גם הן באתר תחת “צרו קשר” (למי שמגיע ישירות לסיור). 14:30 – סיור בשדה ליד החורשה, אין צורך בנסיעה 15:30 – סיור בשדה הגדול מחוץ למושב, הוראות הגעה ינתנו בעל פה למי שיוצא מהחורשה, ונמצאות גם הן באתר תחת “צרו קשר” (למי שמגיע ישירות לסיור).

הסיורים בשדה הקרוב יהיו יותר לכיוון הילדים, בגוון חווייתי של קטיף וסיפורים. הסיורים בחוץ יהיו יותר על הצד המבוגר והמקצועי.

השנה אנחנו חוגגים בסימן יומולדת עשר לח’ביזה – לפני עשר שנים ממש בסוכות התחלנו לנכש עשבים בשדה הראשון שלנו ולהכין אותו לשתילות ראשונות – בהחלט סיבה למסיבה!

בפינת היצירה נכין זרי יומולדת לענוד לראשי החוגגים, ויהיו תחנות “משחקים של פעם” ממש כמו ביומולדת. כמו כן תהיה פינה להכנת פיתות על הסאג’, ופינת נשנושים (יש לנו סוכה קטנה למי שאוכל בסוכה) וגם דוכן למכירת ירקות ושאר מוצרים למי שחפץ (גם לוחות שנה).

להקת “הייזל היל” תגיע גם השנה, כמיטב המסורת, כדי להנעים את זמננו במוסיקה משובחת ומשמחת לב. הם יהיו אצלנו בין 13:00-15:00.

נשמח מאוד מאוד לראותכם!

אלון, בת-עמי, יערה, מוחמד, מג’די, פום, וינאיי, דינג, עידן ושחר.

Top