הודעות אחרונות לקראת חג האביב תשע”א

שינוי מועדי משלוח בפסח: בחול המועד פסח אנחנו לא שולחים ארגזים, ומדלגים על רביעי (20.4) ושני (25.4) ולכן: – מי שמקבל ארגז ביום שני מקבל ארגז היום, 17.4, והארגז הבא יהיה רק לאחר החג ביום שני 2.5 – מי שמקבל ארגז בימי רביעי קיבל ארגז ב13.4 והארגז הבא יהיה רק לאחר החג ב 27.4 – מי שמקבל ארגז פעם בשבועיים, שימו לב שאנחנו “מתעלמים” מהשבוע של פסח, ולכן לכולכם יהיה דילוג של שלושה שבועות במשלוח. אם אתם רוצים לעדכן את מועדי המשלוח בצורה שונה כדי למנוע פער כזה, צרו איתי קשר בהקדם. כמסורת ח’ביזה, פעמיים בשנה, בפסח ובסוכות, אנחנו מזמינים אתכם “לעלות אלינו לרגל” ולחגוג אתנו ביום פתוח בשדה ובחורשה שלידו. חגיגת פסח תתקיים ביום חמישי, 21 באפריל, י”ז ניסן (ב’ חול המועד), בין השעות 13:00-18:00. כמו בכל שנה, תוכלו להתכבד ולנשנש מירקות השדה, וכמו כן לקנות ירקות לחג וגם תמרים. וכמובן, כרגיל נצא לסיורים בשדה. מפאת אילוצים שלנו נשתדל לרכז את הסיורים בחלק המוקדם יותר של היום, אם אתם מעוניינים בסיור, בואו בבקשה מוקדם. באגף הבישול נבשל הפעם קציצות ממגוון ירקות השדה, ופינת היצירה “נשתעשע” באגוזים. אנחנו כמובן נהיה שם, אבל אנחנו מאוד מבקשים שתלוו את ילדיכם בפעילויות הבישול והיצירה, כדי שיוכלו להסתייע בכם במידת הצורך. מ15:00-17:00 תהיה לנו מוסיקה חיה שתנגן “להקת המיתרים הייזל היל” (Hazel Hill String Band), ואפילו הרקדה למי שירצה לקפץ! כל הבישולים והאוכל אצלנו יהיו כשרים לפסח, אתם מאוד מוזמנים, כמובן, להביא ליום נשנוש משלכם. כדי להתחשב בכל המבקרים ובנו, אנחנו מבקשים שתהיה מתאימה לפסח וללא חמץ. אנחנו מנסים לארגן הסעה ליום הפתוח לאנשים ללא רכב. אם יש מישהו שמגיע מירושלים או מתל-אביב (או גם מכיוונים אחרים) ויכול להציע טרמפ – נשמח אם תפנו אלינו. תודה! _____________________________________________________________ איך להגיע אלינו? (שלטי הכוונה יוצבו מהכניסה למושב)
  • לרדת במחלף לטרון ולפנות לכיוון דרום (שמאלה כשבאים מירושלים, ימינה כשבאים מתל-אביב, ישר כשבאים ממודיעין) בצומת הבאה – צומת שבע –צומת מרומזרת- לפנות ימינה (שלטים לכיוון רמלה, “מיני ישראל”) הכביש עובר את “מיני ישראל” ומתעקל שמאלה וימינה ושוב שמאלה (סיבוב חד). קצת אחרי, במעגל התנועה לפנות שמאלה לכיוון כפר בן נון. בתוך המושב –להמשיך ישר כמעט עד קצה המושב, עד לשלט המורה ימינה למשתלת שתיל וצמח. מצד שמאל ישנה התרחבות בכביש בה אפשר לחנות, ולהיכנס ברגל. הכנסו ברגל לפי השלט בדרך עפר שחורה, מימינכם מתחיל להשתרע השדה “הגדול” שלנו, ומעברו השני תראו חורשה קטנה – צעדו לשם.
ברוכים הבאים, הגעתם לחֻ’בֵּיזָה. _______________________________________________________________ ואם אתם כבר מגיעים לאזור – רצינו לספר לכם על מכירת ספרים מיוחדת של חנות הספרים של איתמר שתתקיים בחול המועד פסח ממש לידינו, בבית חשמונאי. המכירה תכלול מאות ספרים יד שניה, ובהם מגוון רחב של ספרי סיפורת, מתח, ילדים ונוער וספרי עיון מתחומים שונים. המכירה תתקיים בימים רביעי-שבת, 20-23 באפריל 2011 [א-ד חול המועד פסח] בין השעות 09.00-17.00 במועדון הישוב בית חשמונאי (שילוט יוצב במקום). מלאי הספרים יתחדש מדי יום. מחיר כל ספר – 10 ש”ח ____________________________________________________________________ יפתח ישוב ויאפה את הלחם הנבוט מיד לאחר פסח. אם אתם מעוניינים, נא שלחו את הזמנתכם עד יום שישי שלאחר החג, 29.4. יפתח מסיים את אפיית הכיכרות ביום רביעי שלאחריו, והם יחולקו בארגזים של ה4 וה9 במאי. את הלחמים של יפתח אפשר להזמין דרך טופס ההזמנות שלנו או דרך המייל/הטלפון. ____________________________________________________________________ לכבוד האביב גם אנחנו מתחדשים – באתר מחודש ויפה באנגלית. גם כל העלונים באנגלית נמצאים כעת באתר ותוכלו לחפש עלונים ישנים בעזרת התגיות לצד העלון. זה המקום להודות, שוב, לטליה, קוסמת הטכנולוגיה שלנו, ולמלני ועליזה, צוות המתרגמות הנפלאות שלנו שבלעדיהן כל זה לא היה מתממש. תודה תודה! מקוים שתעבור עליכם חופשת חג נעימה, משפחתית ומלאת שמחה ואביביות, אלון, מליסה, בת-עמי וכל הצוות __________________________________________ מה בסל לכבוד החג? יום ראשון: חסה אדומה או אמריקאית, סלרי עלים, פטרוזיליה, אפונה סינית או פול, כרוב, כרישה, עגבניות, מלפפונים, גזר, קישואים, סלק אדום ובסל הגדול תוספת של: מנגולד, תפוחי אדמה, קולרבי וכרגיל, אנחנו מזכירים שאחרי החג תוכלו לשוב ולהזמין תוספות שונות לארגז שלכם: גרנולה ועוגיות, קמח, לחם נבוט, נבטים, גבינות עיזים, פירות, דבש, קרקרים. תוכלו לקרוא על היצרנים השונים באתר שלנו. בטופס המצורף תוכלו למצוא רשימה מפורטת של המוצרים ומחיריהם. אפשר למלא את ההזמנה בטופס ולשלוח אלינו.
Top