בואו לבקר אותנו מחר ביום הפתוח!

רצינו להזכיר לכם שהשבוע אין ארגזי ירקות, ובמקום המשלוח אליכם אנחנו מזמינים אתכם לבקר אותנו בשדות שלנו במושב כפר בן נון – מחר, יום ה’ 17 באוקטובר, י”ח תשרי, ג’ חול המועד, בין השעות 12:00-17:00. היום הפתוח הוא הזדמנות לראות איפה צומחים הירקות שלכם, להכיר אותם מקרוב בערוגות, להריח, למשש, לטעום. וכמובן – לפגוש אותנו, את האנשים מאחורי ארגזי הירקות, וגם את חבריכם בקהילת ח’ביזה השותפים לחבורה הגדולה שתומכת יחד אתכם בחקלאות מקומית קטנה ומאפשרת את קיומה של החווה. מה צפוי?
  • סיורים בשדה: סיור יצא מדי שעה ב”וחצי” לשוטט בין הערוגות ולהכיר את הירקות ואת הסיפורים המלווים את צמיחתם. אלון מדריך סיור “מקצועי” יותר, בת-עמי מדריכה סיור המותאם יותר לילדים. זמני הסיורים (בערך): 12:30, 13:30, 14:30, 15:30.
  • פינת בישול: נכין פיתות על הסאג’, שאפשר יהיה לנשנש לצד ירקות מהשדה. פעילות האפיה בעיקר בין 13:00-15:00. (אולי גם אחר כך, תלוי כמה בצק יישאר…)
  • פינת יצירה: השנה אנחנו מכינים יצירות מחומרים טבעיים – תוכלו להכין מנדלות, תמונות או יצירה אחרת כיד הדמיון הטובה עליכם. אנחנו נארגן הרבה סוגים של חומרי טבע, משטחי קרטון, מספרים, דבק וכו’, אתם תביאו את הרעיונות והידיים הפועלות… הנחיה בפינת היצירה תהיה בין השעות 12:00-15:00. (אחר כך תוכלו כמובן להמשיך בעצמכם)
  • פינת “ללכלך את הידיים באדמה”: השנה נשמח לתת לכם הזדמנות להתנסות גם בעבודת שדה אמיתית – כפי שתראו, העשבים בשדה מלבלבים במרץ, ומתחרים בשתילים הצעירים שלנו – מי שיחפוץ לעבוד מעט – יוכל להצטרף לאנשי הצוות שלנו בעבודות עישוב בערוגות השדה – ריחות של אדמה אחרי הגשם, מרגוע ושמש סתוית – הנאה מובטחת.
מוסיקה משמחת לב תלווה אותנו ביום הזה – ארבעה מחברי מלהקת “הייזל היל” הנהדרת ינגנו לנו מוסיקה משמחת ומנעימה בין 12:00-14:00. ילוו את היום נשנושי ירקות (חופשי), ודוכני מאפים, מיץ וסיידר תפוחים ופירות יבשים ולדר. והכנו עבורכם גם את סוכת גבעולי התירס המפורסמת שלנו. וכמובן – שתיה קרה, צל בשפע ואויר צלול. מכירת ירקות, פירות ושאר מוצרים של יצרנים ישראלים תהיה לאורך היום כולו בשדה לצד החגיגה. הוראות הגעה מעודכנות כאן להתראות!! אלון, בת-עמי וכל צוות ח’ביזה
Top