בואו לבקר אותנו ביום הפתוח – ביום חמישי מחר!

זוכרים שקבענו פגישה מחר? ביום חמישי, בין 13:00-18:00, מתקיים היום הפתוח שלנו ואתם מאוד מאוד מוזמנים!

היום הפתוח יתקיים בחורשה ליד השדה בתוך המושב, אנא הציצו לפני שאתם יוצאים בהוראות ההגעה המעודכנות שיהיו באתר שלנו ב”צרו קשר“.

החורשה היא המקום הנעים והנוח ביותר להתמקם בו, אבל כדי שבכל זאת יוכל החפץ בכך, לראות גם את החלקות מחוץ למושב, אנחנו נוציא שני סיורים לשם (מרחק הליכה של עשר דקות)

זמני הסיורים יהיו מסודרים יותר השנה (נשתדל) והם כדלהלן:

13:30 – סיור בשדה הקרוב ליד החורשה – עם בת-עמי 14:30 – סיור בשדה הגדול מחוץ למושב, הוראות הגעה ינתנו בעל פה למי שיוצא מהחורשה, ונמצאות גם הן באתר תחת “צרו קשר” (למי שמגיע ישירות לסיור) – עם אלון 15:30 –  סיור בשדה הקרוב ליד החורשה – עם בת-עמי 16:30 – סיור בשדה הגדול מחוץ למושב, הוראות הגעה ינתנו בעל פה למי שיוצא מהחורשה, ונמצאות גם הן באתר תחת “צרו קשר” (למי שמגיע ישירות לסיור) – עם אלון

הסיורים בשדה הקרוב יהיו יותר לכיוון הילדים, בגוון חווייתי של קטיף, חידות וסיפורים. הסיורים בחוץ יהיו יותר על הצד “הרציני” והמקצועי.

השנה אנחנו חוגגים בסימן יומולדת עשר לח’ביזה – לפני עשר שנים בדיוק, כשבוע לפני פסח, היה יום הקטיף הראשון שלנו, ובתום שעות ארוכות ומרגשות של קטיף ואריזה, עשרים ארגזים נחשונים יצאו לדרך לכיוון ירושלים – בהחלט סיבה למסיבה!

לכבוד היומולדת תפריט הבישולים השנה יהיו בסימן ח’ביזה (הידועה גם כחלמית, לחם ירושלמי) ושאר עשבי בר – קציצות, ממולאים, חביתות ירק, סלט ועוד…

בפינת היצירה נצייר בעזרת פרחים ונכין תיאטרון צלליות, מתאים במיוחד לשמש האביבית המשתנה. כמו כן תהיה פינת שתילה, ופינת נשנושים (הכל כשר לפסח) וגם דוכן למכירת ירקות ושאר מוצרים למי שחפץ.

להקת “הייזל היל” תגיע גם השנה, כמיטב המסורת, כדי להנעים את זמננו במוסיקה משובחת ומשמחת לב. הם ינגנו אצלנו בין 13:00-15:00.

מאיתנו אתם מוזמנים להמשיך בנסיעה של כרבע שעה למשק 42 המקסים – לבקר את פועה ועודד, העזים ושאר דיירי המשק. הוראות הגעה מדוייקות בהזמנה המצורפת.

נשמח מאוד מאוד לראותכם!

אלון, בת-עמי, דרור, מאיה, מוחמד, מג’די, פום, וינאיי, דינג, גדי, עידן ושחר.

ברכות לדינג, וינאיי ופום שחוגגים השבוע את ראש השנה התאילנדי – שנה טובה ומלאת שמחה!

Top