14-16 בדצמבר 2020 – לראות את האור

  … ולרגע יכולתי לברוח, כנוצה על כנפה של ציפור, והצלחתי לעלות גבוה לראות את האור (ברק פלדמן-אסף אמדורסקי-אפרת גוש) בשבוע שעבר זכינו להיות לרגע כמו נוצה על כנף ציפור ולהציץ בשדות של ח’ביזה מלמעלה – איל פישר, אחד משליחינו הנאמנים (שבזכותו מגיעים הירקות לעשרות בתים ברמת-גן, גבעתיים, בקעת אונו ותל אביב), הגיע אלינו לצלם מלמעלה את ח’ביזה. מלבד עבודתו אצלנו, איל הוא גם צלם ותיק, שבמצלמתו עבודות רבות של צילומים בעיתונות, באדריכלות, בפרסום, באמנות ועוד. למען האמת, ביקורו הראשון אצלנו, מספר שנים לפני שהצטרף לצוות ח’ביזה, היה כצלם של מגזין אוכל שבא לצלם ולספר עלינו… בשנה האחרונה הוא למד והתמחה בצילומי גובה בעזרת רחפן, ובשבוע שעבר נעתקה נשמתנו מהיופי הזה שמתגלה ממבט מלמעלה. התרגשנו ורצינו לחלוק אותו אתכם, אז הנה לפניכם – ח’ביזה ממעוף הציפור (הרחפן). תודה רבה לאיל על הזכות הזאת לראות את הדברים באור חדש ומזוית אחרת:
השדות שלנו – כאן הכל מתחיל:
מבט מזרחה – מבתי הצמיחה לעבר 3 חלקות שדה משתפלות והרי ירושלים: 
  מבט לצפון מערב – העובדים במלאתכם בשדה וברקע בתי מושב כפר בן נון וגבעות תל גזר:
מבט לדרום מערב – השדות, בתי הצמיחה ובאופק יער המגינים
  בית האריזה מצפון לדרום: מימין למטה המשרד ומגורי עובדים (גגות מכוסים צמחיה), פרדס הקלמנטינות הקטן משמאלם, בית האריזה והחלקות שסביבו:
בית האריזה במבט צפונה: כאן מועמסים ארגזי הירקות שלכם על רכבי השליחים ויוצאים מאיתנו אליכם…
אז למרות שלא יכולנו לארח אתכם בחגים השנה, הנה, בזכות איל, הצלחנו לשלוח לכם דרישת שלום ויזואלית יפיפייה מאיתנו אליכם, לכבוד החג. מי שרוצה ליצור קשר עם איל, יוכל לעשות כן טלפונית: 050-5278012. שיהיה לכולנו חג מאיר, נעים, חמים וטוב, אלון, בת-עמי, דרור וכל צוות ח’ביזה _________________________________________ מה השבוע בסל? יום שני: תרד/טאטסוי, חסה/רוקט/מיזונה, נתח דלעת/ברוקולי/לוביה תאילנדית, קלרבי/שומר/סלק, מלפפון, עגבניה, לפת/דייקון/צנונית, כרוב/כרובית/ארטישוק ירושלמי, פטרוזיליה/כוסברה/שמיר, גזר, בטטה. בארגז הגדול גם: בצל ירוק, סלרי שורש/סלרי עלים, קייל/מנגולד בסל הפירות: אבוקדו, פומלית/תפוז, בננה, קלמנטינה, תפוח עץ אדום/קיווי. יום רביעי: פטרוזיליה/כוסברה/שמיר, קייל/מנגולד, חסה, כרוב/ברוקולי, סלק/קלרבי, גזר, מלפפון, עגבניה, בטטה, נתח דלעת/ארטישוק ירושלמי/לוביה תאילנדית/אפונה סינית. בארגזים קטנים בלבד: צנונית/דייקון. ולכולם – מתנה: טאטסוי/מיזונה/רוקט. בארגז הגדול גם: בצל ירוק, תרד חורפי או תרד ניוזילנדי, שומר/לפת, סלרי שורש/סלרי עלים. בסל הפירות: אבוקדו, תפוז, בננה, קלמנטינה, תפוח עץ אדום/קיווי.
Top